Entrepreneurial pricing : characteristics and implications of pricing in SMEs and start-ups
Year of publication: |
2012
|
---|---|
Authors: | Siems, Florian ; Kraus, Sascha ; Pollok, Patrick |
Published in: |
International journal of entrepreneurship and small business. - Olney, Bucks : Inderscience, ISSN 1476-1297, ZDB-ID 2167952-6. - Vol. 16.2012, 4, p. 436-454
|
Subject: | Unternehmensgründung | Business start-up | Preismanagement | Pricing strategy | KMU | SME |
-
Kaiser, Jonas Jan Boris, (2011)
-
Wie Sie Ihre Preise und Honorare erfolgreich verkaufen
Gieschen, Gerhard, (2009)
-
Die Preis- und Kontrahierungspolitik für Gründungsunternehmen : Entrepreneurial Contracting
Reckenfelderbäumer, Martin, (2008)
- More ...
-
Entrepreneurial pricing : characteristics and implications of pricing in SMEs and start-ups
Siems, Florian U., (2012)
-
Cross-border consumer shopping : model development and evaluation
Moosmayer, Dirk C., (2010)
-
Kommunikation als Management-Instrument für technologieorientierte junge KMU aus dem B2B-Bereich
Siems, Florian, (2009)
- More ...