Entrepreneurship und KMU: das Beispiel der Teekampagne
Year of publication: |
2004
|
---|---|
Authors: | Gassert, Kathrin |
Published in: |
Mittelstandsforschung : Beiträge zu Strategien, Finanzen und zur Besteuerung von KMU. - Frankfurt am Main : Lang, ISBN 3-631-51930-3. - 2004, p. 109-115
|
Subject: | Entrepreneurship | Entrepreneurship approach | KMU | SME | Teehandel | Tea trade | Schweiz | Switzerland |
-
Entrepreneurship in an Alpine micro-nation : the case of Liechtenstein
Schuessler, Felix, (2014)
-
The tea smallholdings of Assam : search for competitiveness and inclusiveness
Das, Kalyan, (2014)
-
Der Generationenwechsel in mittelständischen Unternehmungen bei Gründern und Nachfolgern
Spielmann, Urs, (1994)
- More ...
-
Gassert, Kathrin, (2003)
-
Gassert, Kathrin, (2003)
-
The role of knowledge and information in innovation : the case of genetic engineering
Weisenfeld-Schenk, Ursula, (2003)
- More ...