Entwicklung und Situation der Werbeagenturen in Japan : geschickte Umsetzung der Power of Media Buying
Year of publication: |
2006
|
---|---|
Authors: | Yoshida, Junichi |
Published in: |
Werbe- und Markenforschung : Meilensteine - State of the art - Perspektiven ; Günter Schweiger zum 65. Geburtstag. - Wiesbaden : Gabler, ISBN 3-8349-0395-7. - 2006, p. 383-400
|
Subject: | DentsūkōkokuKK | Werbewirtschaft | Advertising industry | Werbung | Advertising | Marktmacht | Market power | Japan |
-
Sugiyama, Kotaro, (2011)
-
Japan's demographic revolution? : a study of advertising practitioners? ; views on stereotypes
Kohlbacher, Florian, (2014)
-
Advertising worldwide : advertising conditions in selected countries
Kloss, Ingomar, (2001)
- More ...
-
Produktinnovation in Japan : ein Weg zum ganzheitlichen Produktmarketing
Yoshida, Junichi, (1989)
-
Produktinnovation in Japan : ein Weg zum ganzheitlichen Produktmarketing
Yoshida, Junichi, (1989)
-
Research on derivative effects created by Japanese national R&D projects
Shishido, Sayaka, (2012)
- More ...