Erfolgsfaktoren für Events im kulturorientierten Städtetourismus : eine Evaluierung der Kaiser Konstantin Ausstellung 2007 in Trier
Year of publication: |
2010
|
---|---|
Authors: | Kagermeier, Andreas |
Published in: |
Wettbewerbsvorteil Kulturtourismus : innovative Strategien und Produkte. - Berlin : Schmidt, ISBN 3-503-12443-8. - 2010, p. 17-40
|
Subject: | Städtetourismus | Urban tourism | Event-Marketing | Event marketing | Destinationsmanagement | Destination management | Rheinland-Pfalz | Rhineland-Palatinate |
-
Unofficial images of a tourism destination : New Orleans behind the scenes
Bordelon, Bridget M., (2011)
-
Podovac, Milena, (2019)
-
Tourists' spatial behaviour in urban destinations : the effect of prior destination experience
Caldeira, Ana Maria, (2018)
- More ...
-
Hopfinger, Hans, (2009)
-
Kagermeier, Andreas, (2011)
-
Social Web im Tourismus. Strategien – Konzepte – Einsatzfelder
Kagermeier, Andreas, (2011)
- More ...