Erreichbarkeit von Regelschulen in Deutschland: Eine Betrachtung des ersten Bildungswegs nach Primarstufe, Sekundarstufe 1 und Sekundarstufe 2
Year of publication: |
2018
|
---|---|
Authors: | Neumeier, Stefan |
Publisher: |
Braunschweig : Johann Heinrich von Thünen-Institut |
Subject: | Entwicklung ländlicher Räume | Allgemeinbildende Regelschulen | Rasterbasierte GIS-Erreichbarkeitsanalyse | Deutschland | Rural development | raster based GIS-accessibility analysis | Germany |
Series: | Thünen Working Paper ; 113 |
---|---|
Type of publication: | Book / Working Paper |
Type of publication (narrower categories): | Working Paper |
Language: | German |
Other identifiers: | 10.3220/WP1544175754000 [DOI] 1042258643 [GVK] hdl:10419/190960 [Handle] RePEc:zbw:jhtiwp:113 [RePEc] |
Classification: | R12 - Size and Spatial Distributions of Regional Economic Activity ; C21 - Cross-Sectional Models; Spatial Models ; L89 - Industry Studies: Services. Other |
Source: |
-
Neumeier, Stefan, (2018)
-
Erreichbarkeit von Kindergärten in Deutschland: Kennzahlen und Karten
Neumeier, Stefan, (2019)
-
Erreichbarkeit von Kindergärten in Deutschland : Kennzahlen und Karten
Neumeier, Stefan, (2019)
- More ...
-
Neumeier, Stefan, (2015)
-
Neumeier, Stefan, (2013)
-
Neumeier, Stefan, (2019)
- More ...