Flowing networks in the entertainment business: organizing international TV format trade
Year of publication: |
2007
|
---|---|
Authors: | Altmeppen, Klaus-Dieter ; Lantzsch, Katja ; Will, Andreas |
Published in: |
JMM : the international journal on media management. - Philadelphia, Pa. : Taylor & Francis Group, ISSN 1424-1277, ZDB-ID 2010027-9. - Vol. 9.2007, 3, p. 94-104
|
Subject: | Fernsehprogramm | Television programme | Betriebliche Wertschöpfung | Value creation | Produktion | Production | Vertrieb | Physical distribution | Lizenz | Licence |
-
Windowed distribution strategies for substitutive television content : an audience-centric typology
Shay, Ronen, (2015)
-
Der Handel mit Sportübertragungsrechten
Coenen, Michael, (2008)
-
Handel mit Unterhaltungsinhalten : der internationale Fernsehformathandel
Lantzsch, Katja, (2008)
- More ...
-
Altmeppen, Klaus-Dieter, (2007)
-
Das Feld der Unterhaltungsbeschaffung und -produktion : Sondierungen eines ungeordneten Bereiches
Altmeppen, Klaus-Dieter, (2010)
-
Multichannel-Strategien aus Kundensicht
Altmeppen, Klaus-Dieter, (2002)
- More ...