From product system to ecosystem : how firms adapt to provide an integrated value proposition
Year of publication: |
2022
|
---|---|
Authors: | Stonig, Joachim ; Schmid, Torsten ; Müller-Stewens, Günter |
Published in: |
Strategic management journal. - New York, NY [u.a.] : Wiley, ISSN 1097-0266, ZDB-ID 1478912-7. - Vol. 43.2022, 9, p. 1927-1957
|
Subject: | activity system view | ecosystem creation | longitudinal case study | organizational design | strategic change | Organisatorischer Wandel | Organizational change | Strategisches Management | Strategic management | Unternehmensnetzwerk | Business network | Betriebliche Wertschöpfung | Value creation | Organisationsstruktur | Organizational structure |
-
Unternehmensübergreifende Rentengenerierung in der Automobilindustrie
Götzl, Markus Benjamin, (2008)
-
Strategic fit : key to growing enterprise value through organizational capital
Miles, Sandra Jeanquart, (2017)
-
Grundzüge virtueller Organisationen : Elemente und Erfolgsfaktoren, Chancen und Risiken
Krystek, Ulrich, (1997)
- More ...
-
Digitale Plattformen und Organisationsentwicklung : die "Lernende Organisation 4.0"
Schmid, Torsten, (2024)
-
Müller-Stewens, Günter, (2019)
-
Müller-Stewens, Günter, (2019)
- More ...