Gefühlte Inflation als Bestimmungsgrund der Spar- und Konsumstruktur von Verbrauchern
Alternative title: | Perceived inflation as a determinant of the savings and spending structure of consumers |
---|---|
Year of publication: |
2022
|
Authors: | Krämer, Andreas ; Heuermann, Daniel F. ; Burgartz, Thomas |
Published in: |
Wirtschaftsdienst : Zeitschrift für Wirtschaftspolitik. - Warsaw, Poland : Sciendo, ISSN 1613-978X, ZDB-ID 2079503-8. - Vol. 102.2022, 10, p. 782-788
|
Subject: | Verbraucher | Consumers | Inflation | Sparen | Savings | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour | Deutschland | Germany |
Type of publication: | Article |
---|---|
Type of publication (narrower categories): | Aufsatz in Zeitschrift ; Article in journal |
Language: | German |
Notes: | Zusammenfassung in englischer Sprache |
Other identifiers: | 10.1007/s10273-022-3292-3 [DOI] hdl:10419/267090 [Handle] |
Classification: | E31 - Price Level; Inflation; Deflation ; E21 - Consumption; Saving ; D12 - Consumer Economics: Empirical Analysis |
Source: | ECONIS - Online Catalogue of the ZBW |
-
Gefühlte Inflation als Bestimmungsgrund der Spar- und Konsumstruktur von Verbrauchern
Krämer, Andreas, (2022)
-
Consumer Savings Behaviour at Low and Negative Interest Rates
Felici, Marco, (2022)
-
Consumer savings behaviour at low and negative interest rates
Felici, Marco, (2022)
- More ...
-
Gefühlte Inflation als Bestimmungsgrund der Spar- und Konsumstruktur von Verbrauchern
Krämer, Andreas, (2022)
-
Customer Relationship Controlling : IT-gestütztes Customer Value Management
Burgartz, Thomas, (2014)
-
Kundenwertzentriertes Management : Value-to-Value – Pricing – Big Data – Controlling
Krämer, Andreas, (2022)
- More ...