German machines in China : market opportunities and problems of location
Year of publication: |
2002
|
---|---|
Authors: | Haas, Hans-Dieter ; Rehner, Johannes |
Published in: |
Sino-German business relationships during the age of economic reform. - München : IUDICIUM-Verl., ISBN 3-89129-674-6. - 2002, p. 97-118
|
Subject: | Maschinenbau | Machinery industry | Deutsch | German | KMU | SME | Multinationales Unternehmen | Transnational corporation | Internationaler Markteintritt | International market entry | Standortwahl | Location choice | China | Deutschland | Germany |
-
Deutsche Unternehmen in China : Märkte, Partner, Strategien
Böhn, Dieter, (2003)
-
Chung, Tzöl Zae, (2000)
-
Geulen, Therese, (2001)
- More ...
-
Die Automobilindustrie in der VR China vor dem Hintergrund wirtschaftlich-gesellschaftlichen Wandels
Haas, Hans-Dieter, (2002)
-
Die Bedeutung von Netzwerkbeziehungen für den Markteintritt in fremden Kulturen : Pojekt Fo 3B
Haas, Hans-Dieter, (2001)
-
Die Automobilindustrie in der VR China vor dem Hintergrund wirtschaftlich-gesellschaftlichen Wandels
Haas, Hans-Dieter, (2002)
- More ...