Geschäftsmodelle im Web 2.0 : Entscheidungsformen, Ausgestaltung und Erfolgsfaktoren
Year of publication: |
2008
|
---|---|
Authors: | Wirtz, Bernd W. ; Ullrich, Sebastian |
Published in: |
HMD : Praxis der Wirtschaftsinformatik. - Wiesbaden : Springer Vieweg, ISSN 1436-3011, ZDB-ID 1015731-1. - Vol. 45.2008, 261, p. 20-31
|
Subject: | Social Web | Social web | Electronic Commerce | E-commerce | Geschäftsmodell | Business model |
-
Capturing value in platform business models that rely on user-generated content
Subramanian, Hemang, (2021)
-
The catalyst impact of the Covid-19 pandemic on the digital transformation of businesses
Türkmen, İbrahim, (2021)
-
Digital entrepreneurship : definitions, business models, and network externalities
Steininger, Dennis M., (2016)
- More ...
-
Internet-Kooperation im Innovationsmanagement
Wirtz, Bernd W., (2008)
-
Wirtz, Bernd W., (2008)
-
Struktur und Erfolgswirkung der Kundenbeziehungsfähigkeit
Wirtz, Bernd W., (2010)
- More ...