Globalisierung und ihr Einfluß auf die Situation und die strategischen Handlungsmöglichkeiten kleiner und mittlerer Unternehmen
Year of publication: |
1995
|
---|---|
Authors: | Obrecht, Jean-Jacques |
Published in: |
Anpassungsstrategien kleiner und mittlerer Unternehmen an die Globalisierung der Märkte. - Essen. - 1995, p. 4-19
|
Subject: | KMU | SME | Globalisierung | Globalization | Multinationales Unternehmen | Transnational corporation | Internationales Marketing | International marketing | Theorie | Theory |
-
The effects of entrepreneurial marketing on born global performance
Kocak, Akin, (2009)
-
Export barriers and business confidence : a quasi-longitudinal examination
Kahiya, Eldrede Tinashe, (2015)
-
Born globals : investigating the influence of their business models on rapid internationalization
Bouncken, Ricarda B., (2015)
- More ...
-
Environment for entrepreneurship
Obrecht, Jean-Jacques, (2011)
-
Obrecht, Jean-Jacques, (2014)
-
On the relevance of the concept of entrepreneurial capabilities
Obrecht, Jean-Jacques, (2011)
- More ...