GPS in der Markt- und Sozialforschung
Year of publication: |
2015
|
---|---|
Authors: | Czaplicki, Andreas |
Published in: |
Zukunft der Marktforschung : Entwicklungschancen in Zeiten von Social Media und Big Data. - Wiesbaden : Springer Gabler, ISBN 3-658-05399-2. - 2015, p. 153-165
|
Subject: | Marktforschung | Market research | Datenerhebung | Data collection | Navigationssystem | Navigation system | Computerunterstützung | Computerized method |
-
Marktforschung 2.0 : authentische Meinungen in Echtzeit erschließen
Kayser, Sven, (2015)
-
The challenges and opportunities of in-depth analysis of multi-day and multi-year data
Moutou, Claudine, (2015)
-
Using The Global Positioning System In Household Surveys For Better Economics And Better Policy
McKenzie, David, (2007)
- More ...
-
Czaplicki, Andreas, (2010)
-
Marken, Handel und Konsum: tickt der Osten (immer noch) anders?
Czaplicki, Andreas, (2007)
-
Krisenkommunikation : Teil 2: Vorsicht Bumerang-Effekt!
Mathes, Rainer, (1993)
- More ...