Grundzüge einer problemorientierten Führung : negative Emotionen in Krisenzeiten konstruktiv nutzen
Year of publication: |
2008
|
---|---|
Authors: | Menges, Jochen I. ; Bruch, Heike |
Published in: |
Personalführung : das DGFP Magazin für das Personalmanagement. - Berlin : Deutsche Gesellschaft für Personalführung, ISSN 0723-3868, ZDB-ID 529766-7. - Vol. 41.2008, 7, p. 50-59
|
Subject: | Krisenmanagement | Crisis management | Emotion | Arbeitspsychologie | Organizational psychology | Verhalten in Organisationen | Organizational behaviour |
-
Countering reactance in crisis communication : incorporating positive emotions via social media
Xu, Jie, (2020)
-
Sustaining meaningful work in a crisis : adopting and conveying a situational purpose
Jiang, Winnie Yun, (2021)
-
Dwyer, Graham, (2023)
- More ...
-
Wege aus der Beschleunigungsfalle
Bruch, Heike, (2010)
-
Bruch, Heike, (2007)
-
Bruch, Heike, (2010)
- More ...