Guerilla marketing : easy and inexpensive strategies for making big profits from your small business
Year of publication: |
2007 ; Completely updated and expanded ed.
|
---|---|
Authors: | Levinson, Jay Conrad ; Levinson, Jeannie ; Levinson, Amy |
Publisher: |
London : Piatkus |
Subject: | Marketing | Strategisches Management | Klein- und Mittelbetrieb |
Description of contents: | Table of Contents [digitool.hbz-nrw.de] |
-
Bankmarketing im Firmenkundengeschäft : von der Strategie zum Kunden
Schmoll, Anton, (1997)
-
Das Marketing und die Marktorientierung mittelständischer Unternehmen : Probleme und Lösungsansätze
Hass, Dirk, (1997)
-
Schmidt, Roland, (2004)
- More ...
-
Guerilla Marketing des 21. Jahrhunderts : clever werben mit jedem Budget
Levinson, Jay Conrad, (2018)
-
Guerilla Marketing des 21. Jahrhunderts : clever werben mit jedem Budget
Levinson, Jay Conrad, (2008)
-
Guerilla Marketing des 21. Jahrhunderts : clever werben mit jedem Budget
Levinson, Jay Conrad, (2011)
- More ...