Gute Dienstleistung - eine Kunst : was Dienstleister von Künstlern lernen können
Year of publication: |
2012
|
---|---|
Authors: | Buschmeyer, Jost ; Munz, Claudia ; Hartmann, Elisa |
Published in: |
Zukunftsfeld Dienstleistungsarbeit : Professionalisierung - Wertschätzung - Interaktion. - Wiesbaden : Springer Gabler, ISBN 3-8349-3434-8. - 2012, p. 485-503
|
Subject: | Dienstleistungsberufe | Service workers | Künstler | Artists |
-
Enacting service work in a changing world : time for a dialogue
Subramony, Mahesh, (2021)
-
Four decades of frontline service employee research : an integrative bibliometric review
Subramony, Mahesh, (2021)
-
Other service activities : working conditions and job quality
(2014)
- More ...
-
Innovationsarbeit lernen : Lernkonzept und Rahmenbedingungen
Bauer, Hans G., (2012)
-
Ansätze einer "Dienstleistungskultur"
Hartmann, Elisa, (2012)
-
Brater, Michael, (1994)
- More ...