Hospital marketing should focus on physicians : lessons from Germany
Year of publication: |
2008
|
---|---|
Authors: | Bloching, Björn ; Stock, Harald F. ; Scheel, Jochen |
Published in: |
Journal of medical marketing : device, diagnostic and pharmaceutical marketing. - London [u.a.] : Sage, ISSN 1745-7904, ZDB-ID 2189085-7. - Vol. 8.2008, 4, p. 303-310
|
Subject: | Dienstleistungsmarketing | Services marketing | Krankenhaus | Hospital | Deutschland | Germany |
-
Controlling im Krankenhauswesen : eine betriebswirtschaftliche Problemanalyse
Ptak, Hildebrand, (2009)
-
Zimmer, Dominic, (2010)
-
Fischlein, Jörg, (2008)
- More ...
-
Versicherbarkeit und Prävention : ökonomische Analyse eines Zielkonflikts
Scheel, Jochen, (1999)
-
Versicherbarkeit und Prävention : ökonomische Analyse eines Zielkonflikts
Scheel, Jochen, (1999)
-
Scheel, Jochen, (2005)
- More ...