How to manage your global reputation : the public relations agency
Year of publication: |
2009
|
---|---|
Authors: | Morley, Michael |
Published in: |
The global public relations handbook : theory, research, and practice. - New York [u.a.] : Routledge, ISBN 0-415-99514-0. - 2009, p. 861-869
|
Subject: | Werbewirtschaft | Advertising industry | Öffentlichkeitsarbeit | Public relations | Wirtschaftsstruktur | Economic structure |
-
Public-Relations-Agenturen führen : für Auftraggeber und Agenturleiter
Knobel, Peter P., (2006)
-
Zusammenarbeit mit Kommunikationsagenturen: Auswahl, Briefing, Kosten, Erfolgskontrolle
Klein, Oliver, (2007)
-
Agenturen als Dienstleister eines prozessorientierten Kommunikationsmanagements
Bruhn, Manfred, (2007)
- More ...
-
Stavrou, Eleni, (2021)
-
North American MNCs and their HR policies in liberal and co-ordinated market economies
Parry, Emma, (2008)
-
Industrial relations and the new order : case studies in conflict and co-operation
Turner, Thomas, (1995)
- More ...