Ideengewinnung und -bewertung im Front-End des Inoovationsprozesses
Year of publication: |
2009
|
---|---|
Authors: | Rabl, Michael ; Gaubinger, Kurt |
Published in: |
Praxisorientiertes Innovations- und Produktmanagement : Grundlagen und Fallstudien aus B-to-B-Märkten. - Wiesbaden : Gabler, ISBN 3-8349-0974-2. - 2009, p. 59-74
|
Subject: | Innovation | Vorschlagswesen | Employee suggestion system | Brainstorming |
-
How information contributed after an idea shapes new high-quality ideas in online ideation contests
Lindberg, Aron, (2022)
-
Research on idea generation and selection : implications for management of technology
Kornish, Laura J., (2017)
-
From traditional to online methods for generating business ideas
Bezhovski, Zlatko, (2021)
- More ...
-
Gamisch, Matthias, (2009)
-
Hofbauer, Stefan, (2009)
-
Relaunch-Aktivitäten im Kern der Leistungspolitik
Gaubinger, Kurt, (2013)
- More ...