Identifiying buyers of a major automotive innovation
Year of publication: |
1975
|
---|---|
Authors: | Feldman, Laurence P. ; Armstrong, Gary M. |
Published in: |
Journal of marketing. - Thousand Oaks, CA : Sage Publishing, ISSN 0022-2429, ZDB-ID 218318-3. - Vol. 39.1975, 1, p. 47-53
|
Subject: | Marktforschung | Kraftfahrzeugmarkt | Produktgestaltung |
-
Die car clinic als Marktforschungsinstrument einer konsumentenorientierten Produktentwicklung
Schuh, Christoph, (1991)
-
Nonmetric multidimensional scaling of consumer perceptions of automobile tire warranties
McGann, Anthony Francis, (1971)
-
Automobilmarktforschung : Nutzenorientierung von Pkw-Herstellern
Bauer, Hans H., (1996)
- More ...
-
Weisberg, Joel, (1976)
-
The Consumer Product Safety Commission : benefit or boondoggle?
Feldman, Laurence P., (1977)
-
Consumer protection : problems and prospects
Feldman, Laurence P., (1976)
- More ...