Implementation of marketing models
Year of publication: |
1978
|
---|---|
Authors: | Leeflang, P. S. H. ; Naert, P. A. |
Published in: |
Esomar congress. - Amsterdam, ISSN 0071-3082, ZDB-ID 611969-4. - 1978, p. 691-721
|
Subject: | Absatz |
-
Der Erklärungsgehalt der regionalen ifo-Indikatoren am Beispiel der Industrie- und Bauumsätze
Lehmann, Robert, (2014)
-
Architekturbüros: Ausweitung der Berufshaftpflicht verstärkt Marktkonzentration
Schwarze, Reimund, (2007)
-
Firm-level evidence on productivity differentials, turnover, and exports in Taiwanese manufacturing
Aw, Bee-yan, (1997)
- More ...
-
Meulenberg, M. T. G., (1979)
-
Building implementable marketing models
Naert, Philippe A., (1978)
-
A pricing decision model for Gabor Granger price experiments
Wedel, Michel, (1992)
- More ...