Informationsökonomisch begründete Typologisierung von Kaufprozessen
Year of publication: |
1995
|
---|---|
Authors: | Weiber, Rolf |
Other Persons: | Adler, Jost (contributor) |
Published in: |
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF. - Wiesbaden : Springer Gabler, ISSN 0341-2687, ZDB-ID 1086398-9. - Vol. 47.1995, 1, p. 43-65
|
Subject: | Marktmechanismus | Market mechanism | Informationsökonomik | Economics of information | Theorie | Theory |
-
Investigating the role of intermediation in search markets
Yavaş, Abdullah, (1991)
-
Business as usual, market crashes, and wisdom after the fact
Caplin, Andrew, (1992)
-
Business as usual, market crashes and wisdom after the fact
Caplin, Andrew, (1992)
- More ...
-
Der Wechsel von Geschäftsbeziehungen beim Kauf von Nutzungsgütern : das Beispiel Telekommunikation
Weiber, Rolf, (2002)
-
Internationales Business-to-Business-Marketing
Weiber, Rolf, (2002)
-
Weiber, Rolf, (1995)
- More ...