Innovation als Treiber des Unternehmenserfolgs : Herausforderungen im Zeitalter der Open Innovation
Year of publication: |
2009
|
---|---|
Authors: | Möslein, Kathrin |
Published in: |
Kommunikation als Erfolgsfaktor im Innovationsmanagement : Strategien im Zeitalter der Open Innovation. - Wiesbaden : Gabler, ISBN 978-3-8349-1659-4. - 2009, p. 3-21
|
Subject: | Innovation | Innovationsmanagement | Innovation management | Kommunikation | Communication |
-
The communication of innovation : an empirical analysis of the advancement of Innovation
Ackermann, Malte, (2013)
-
Innovation and communication media in virtual teams - an experimental study
Grözinger, Nicola, (2020)
-
Knots in the discourse of innovation : investigating multiple tensions in a reacquired spin-off
Sheep, Mathew L., (2017)
- More ...
-
Multidexterity: A new metaphor for open innovation
Robbins, Peter, (2021)
-
Abraham, Martin, (2019)
-
Management Education and Research in Germany
Möslein, Kathrin,
- More ...