Innovationen durch nachhaltige Unternehmensführung am Beispiel von Elektromobilität
Year of publication: |
2013
|
---|---|
Authors: | Ober, Sebastian ; Frank, Markus ; Fischer, Katharina ; Voeste, Dirk |
Published in: |
CSR und Innovationsmanagement : gesellschaftliche Verantwortung als Innovationstreiber und Wettbewerbsvorteil. - Berlin : Springer Gabler, ISBN 3-642-40014-0. - 2013, p. 131-146
|
Subject: | BASF SE | Corporate Social Responsibility | Corporate social responsibility | Nachhaltigkeit | Sustainability | Innovation | Strategisches Management | Strategic management | Betriebliche Wertschöpfung | Value creation | Chemieindustrie | Chemical industry | Elektrofahrzeug | Electric vehicle | Deutschland | Germany |
-
Achieving more with less : Henkel's Factor 3 strategy
Patterson, Van, (2016)
-
Road to Net Zero : Strategic Pathways for Sustainability-Driven Business Transformation
Zipse, Oliver, (2023)
-
Balancing people, planet and profit : export strategies for sustainable value creation
Lages, Luis Filipe, (2024)
- More ...
-
BASF : Messbarkeit gemeinsamer Wertschöpfung in der Landwirtschaft
Frank, Markus, (2014)
-
Frank, Markus, (1989)
-
Speckle, Kaspar, (1996)
- More ...