Innovative business development : identifying and supporting future radical innovators
Year of publication: |
2020
|
---|---|
Authors: | Schmidt, Sina ; Oelsnitz, Dietrich von der |
Published in: |
Leadership, education, personality : an interdisciplinary journal : Interdisziplinäre Zeitschrift für Führung, Bildung, Persönlichkeit. - Wiesbaden : Springer Fachmedien, ISSN 2524-6178, ZDB-ID 2981207-0. - Vol. 2.2020, 1, p. 9-21
|
Subject: | Design driven innovation | Lab | Lean startup | Radical business model innovation | Scenarios | Spin-offs | Innovation | Geschäftsmodell | Business model | Innovationsmanagement | Innovation management | Unternehmensgründung | Business start-up | Organisatorischer Wandel | Organizational change | Produktentwicklung | New product development | Ausgründung | Spin-off company |
-
Allen, Graeme Joseph, (2022)
-
Design thinking, lean startup and agile development : an approach-based study
Maltauro, Nicolas, (2024)
-
The role of timing in the business model evolution of spinoffs : the case of C3 technologies
Axelson, Mattias, (2019)
- More ...
-
Marketing : Elemente marktorientierter Unternehmensführung
Fritz, Wolfgang, (1996)
-
Marketing : Elemente marktorientierter Unternehmensführung
Fritz, Wolfgang, (1998)
-
Marketing und Internet: Nutzungsoptionen und Diffusionsaussichten
Oelsnitz, Dietrich von der, (1996)
- More ...