Interkulturelle Kompetenzen als Voraussetzung zur Gewinnung neuer Herkunftsmärkte im österreichischen Tourismus (am Beispiel Indiens)
Year of publication: |
2008
|
---|---|
Authors: | Zehrer, Anita ; Brunmayr, Christiane |
Published in: |
Standortfaktor Tourismus und Wissenschaft : Herausforderungen und Chancen für Destinationen. - Berlin : Schmidt, ISBN 3-503-10666-9. - 2008, p. 149-165
|
Subject: | Internationaler Tourismus | International tourism | Indisch | Indian | Tourismuswirtschaft | Tourism industry | Kompetenz | Competence | Interkulturelle Beziehungen | Cross-cultural relations | Österreich | Austria |
-
Tourists' cultural competence : a cosmopolitan perspective among Asian tourists
Lin, Jo-Hui, (2021)
-
Schlüsselkompetenzen für das internationale Tourismusmanagement
Freyer, Walter, (2000)
-
Fan, Daisy X. F., (2022)
- More ...
-
Family entrepreneurial resilience – an intergenerational learning approach
Zehrer, Anita, (2019)
-
Zehrer, Anita, (2020)
-
Sport events as experiencescapes : the spectator's perspective
Hallmann, Kirstin, (2021)
- More ...