Internal consultants : why do clients use them and for what benefits?
Year of publication: |
2011
|
---|---|
Authors: | Grima, François ; Trépo, Georges X. |
Published in: |
European management journal. - Amsterdam : Elsevier, ISSN 0263-2373, ZDB-ID 859497-1. - Vol. 29.2011, 2, p. 144-154
|
Subject: | Unternehmensberatung | Consultancy services | Interne Dienstleistung | Internal services | Wissenstransfer | Knowledge transfer | Erfolgsfaktor | Success factor |
-
Niedereichholz, Christel, (2009)
-
Erfolgsfaktoren einer internen Beratung am Beispiel der Commerz Business Consulting GmbH
Führing, Meik, (2010)
-
Strukturiertes Wissensmanagement bei DMT : Kontinuität im demografischen Wandel
Rehage, Roland, (2015)
- More ...
-
Change and stability interaction processes in SMEs : a comparative case study
Mejia-Morelos, Jorge Humberto, (2013)
-
Grima, François, (2009)
-
Les cercles de qualité ont-ils un avenir?
Trépo, Georges X., (1985)
- More ...