Internationale Familienunternehmen - Definition und Selbstbild
Year of publication: |
2008
|
---|---|
Authors: | Rau, Sabine B. |
Published in: |
Internationale Familienunternehmen : Recht, Steuern, Bilanzierung, Finanzierung, Nachfolge, Strategien ; [Festschrift für Bernd Rödl zum 65. Geburtstag]. - München : Beck, ISBN 978-3-406-57770-3. - 2008, p. 1-14
|
Subject: | Familienunternehmen | Family business | Definition | Wirkungsanalyse | Impact assessment | Globalisierung | Globalization |
-
Scope, boundaries, and impact of family business
Sharma, Pramodita, (2015)
-
Globalization and the impact of globalization on institutions: a conceptual approach
Ursavaş, Neslihan, (2018)
-
Bürgel, Tobias R., (2023)
- More ...
-
Embeddedness of owner-managers : the moderating role of values
Rau, Sabine B., (2008)
-
Pieper, Torsten M., (2008)
-
The F-PEC scale of family influence : construction, validation, and further implication for theory
Rau, Sabine B., (2008)
- More ...