Internationale Marktwahl : ein Vergleich von Länderselektionsmodellen in Wissenschaft und Praxis
Year of publication: |
1991
|
---|---|
Authors: | Schuh, Arnold |
Other Persons: | Trefzger, Detlef (contributor) |
Published in: |
Journal für Betriebswirtschaft : management review quarterly. - Heidelberg : Springer, ISSN 0344-9327, ZDB-ID 127400-4. - Vol. 41.1991, 2, p. 111-129
|
Subject: | Internationales Marketing | International marketing | Multinationales Unternehmen | Transnational corporation |
-
Diplomatic skills used for international marketing practice
Bahles, Michael, (2014)
-
Steenkamp, Jan-Benedict E. M., (2014)
-
Diaspora networks in international marketing : how do ethnic products diffuse to foreign markets?
Elo, Maria, (2020)
- More ...
-
Trefzger, Detlef, (2010)
-
What the West can learn from the East
Schuh, Arnold, (2008)
-
Growing East : geht die Erfolgsstory der österreichischen Wirtschaft weiter?
Schuh, Arnold, (2008)
- More ...