Internationale Qualitätsstandards in der Marktforschung
Year of publication: |
2002
|
---|---|
Authors: | Wiegand, Erich |
Published in: |
Aspekte internationaler und interkultureller Umfragen. - Stuttgart : Metzler-Poeschel, ISBN 3-8246-0669-0. - 2002, p. 97-100
|
Subject: | Marktforschung | Market research | Dienstleistungsqualität | Service quality | Warenkennzeichnung | Product labelling | Standardisierung | Standardization |
-
Qualitätsmanagement für Dienstleistungen : Grundlagen, Konzepte, Methoden
Bruhn, Manfred, (1997)
-
Perceptions of fair trade labelling and certification : three case studies
Jones, Angelina R. W., (2012)
-
Public certification and optimal level of quality standard
Ahn, Illtae, (2014)
- More ...
-
Potential and availability of market research data for empirical social and economic research
Wiegand, Erich, (2009)
-
Das grosse Buch des Wissens : Lexikon in Wort u. Bild
Wiegand, Erich, (1959)
-
Current work on the social indicators system for the Federal Republic of Germany
Wiegand, Erich, (1988)
- More ...