Internationales Marketing und internationale Politik : Abhängigkeiten, Einflußfaktoren und Strukturen
Year of publication: |
1994
|
---|---|
Authors: | Meissner, Hans Günther |
Published in: |
Internationales Management : Beiträge zur Zusammenarbeit ; Eberhard Dülfer zum 70. Geburtstag. - Wiesbaden : Gabler, ISBN 3-409-12999-5. - 1994, p. 45-59
|
Subject: | Internationales Marketing | International marketing | Außenpolitik | Foreign policy | Handelshemmnisse | Trade barriers | Theorie | Theory |
-
Marschner, Hubert F., (1997)
-
Foreign trade and investment : a legal guide
Clasen, Thomas F., (1987)
-
Brands in motion : how frictions shape multinational production
Head, Keith, (2015)
- More ...
-
Meissner, Hans Günther, (1974)
-
Absatzwirtschaftliche Besonderheiten des "Entwicklungsgeschäftes"
Meissner, Hans Günther, (1966)
-
Development aid taxation act amendment
Meissner, Hans Günther, (1972)
- More ...