Internationalisierung als strategische Option des Großhandels : Synopse der Entwicklungsalternativen
Year of publication: |
2002
|
---|---|
Authors: | Swoboda, Bernhard |
Published in: |
B2B-Handel : Perspektiven des Groß- und Außenhandels. - Frankfurt am Main : Dt. Fachverl., ISBN 3-87150-798-9. - 2002, p. 147-175
|
Subject: | Großhandel | Wholesale trade | Multinationales Unternehmen | Transnational corporation | Internationaler Markteintritt | International market entry | Unternehmensnetzwerk | Business network | Theorie | Theory | Deutschland | Germany |
-
Padberg, Andreas, (2000)
-
Dreher, Carsten, (2000)
-
Multi-country collaborative innovation in the internationalisation process
Chebbi, Hela, (2017)
- More ...
-
National cultural value models and reputation of MNCs
Swoboda, Bernhard, (2019)
-
Cross-national roles of perceived reputation dimensions for MNCs
Swoboda, Bernhard, (2020)
-
Innovative In-Store-Technologien – Nützlichkeit und Wirkung aus Kundensicht
Fränzel, Nils, (2023)
- More ...