Internationalisierungsstrategien deutscher Medienkonzerne
Year of publication: |
2010
|
---|---|
Authors: | Sjurts, Insa ; Strube, Mania |
Published in: |
Medienwirtschaft : MW ; Perspektiven der digitalen Transformation. - Hamburg : New-Business-Verl., ISSN 1613-0669, ZDB-ID 2142192-4. - Vol. 7.2010, 2, p. 12-22
|
Subject: | Mediensektor | Media industries | Internationaler Markteintritt | International market entry | Unternehmenskooperation | Inter-firm cooperation | Deutschland | Germany |
-
Internationalisierungsstrategien deutscher Medienkonzerne : eine medienökonomische Analyse
Sjurts, Insa, (2005)
-
Think global, act global : Internationalisierungsstrategien deutscher Medienkonzerne
Sjurts, Insa, (2004)
-
Internationalisierungsprozesse von Medienunternehmen
Hengerer, Olaf, (2010)
- More ...
-
Internationalisierungsstrategien deutscher Medienkonzerne
Sjurts, Insa, (2010)
-
Entering emerging media markets : analyzing the case of the Chinese magazine market
Strube, Mania, (2010)
-
Development of transnational media management research from 1974 - 2009 : a propositional inventory
Strube, Mania, (2010)
- More ...