Internes Crowdsourcing bei der UniCreditBank : Werkstattbericht einer Social-Media-Serviceinitiative
Year of publication: |
2012
|
---|---|
Authors: | Krenn, Gerald |
Published in: |
Enterprise 2.0 - die digitale Revolution der Unternehmenskultur : warum Personalmanager jetzt gefordert sind. - Köln : Luchterhand, ISBN 3-472-08015-9. - 2012, p. 221-234
|
Subject: | UniCredit Bank | Universalbank | Universal bank | Web 2.0-Technologien | Web 2.0 technologies | Innovationsmanagement | Innovation management | Crowdsourcing |
-
Kollaboratives Trendmanagement
Durst, Michael, (2011)
-
Daradkeh, Mohammad, (2021)
-
Web 2.0 and its implications on globally competitive business model
Joshi, Sudhanshu, (2013)
- More ...
-
Systemrelevante Konten, Netzwerktopologie und Dominoeffekt in ARTIS
Boss, Michael, (2008)
-
An integrated approach to stress-testing : the Austrian systemic risk monitor (SRM)
Boss, Michael, (2009)
-
Stresstests für das Kreditmanagement österreichischer Banken in Zentral- und Osteuropa
Boss, Michael, (2007)
- More ...