Interorganisatorische Wertschöpfungspartnerschaften und Co-opetition-Modelle in der Konsumgüterwirtschaft - das Beispiel Efficient Consumer Response
Year of publication: |
2003
|
---|---|
Authors: | Kotzab, Herbert ; Teller, Christoph |
Published in: |
Marktstrategische Veränderungen in der Hersteller-Handels-Dyade. - Frankfurt a. M. : Dt. Fachverl., ISBN 3-87150-830-6. - 2003, p. 267-279
|
Subject: | Efficient Consumer Response | Efficient consumer response | Konsumgüterindustrie | Consumer goods industry | Konsumgüterhandel | Consumer products distribution | Unternehmenskooperation | Inter-firm cooperation | Wettbewerbsstrategie | Competitive strategy | Betriebliche Wertschöpfung | Value creation | Koopetition | Coopetition | Österreich | Austria |
-
Marktstrategische Veränderungen in der Hersteller-Handels-Dyade
Ahlert, Dieter, (2003)
-
Laurent, Monika, (1996)
-
Möll, Gerd, (2002)
- More ...
-
Omni-channel retailing research – state of the art and intellectual foundation
Galipoglu, Erdem, (2018)
-
Physical and digital market places – where marketing meets operations
Teller, Christoph, (2019)
-
The Consumer Direct Services Revolution in Grocery Retailing: an exploratory investigation
Teller, Christoph, (2006)
- More ...