Investitionen in Social Media : ein Steuerungsansatz
Year of publication: |
2012
|
---|---|
Authors: | Baumöl, Ulrike |
Published in: |
Controlling und Finance : Steuerung im volatilen Umfeld. - Stuttgart : Schäffer-Poeschel, ISBN 3-7910-3219-4. - 2012, p. 253-262
|
Subject: | Strategisches Management | Strategic management | Social Web | Social web | Betriebliche Wertschöpfung | Value creation |
-
Web 2.0 and its effect on the strategic directions of business firms and the boundary of the firm
Bhattacharyya, Som Sekhar, (2011)
-
Drews, Wolfgang, (2014)
-
Transforming Organizations for the Subscription Economy : Starting from Scratch
Manu, Alexander, (2017)
- More ...
-
Baumöl, Ulrike, (1999)
-
Baumöl, Ulrike, (1998)
-
Eine kritische Analyse des Arbeitsmarkts für (Wirtschafts)Informatik-Absolventen
Baumöl, Ulrike, (2008)
- More ...