IPO : Initial Public Offering ; IPO und Reverse-IPO : wie sich kleine und mittlere Unternehmen durch die Börse finanzieren können
Year of publication: |
2010
|
---|---|
Authors: | De Micco, Luigi Carlo |
Publisher: |
Norderstedt : Books on Demand |
Subject: | KMU | SME | Unternehmensfinanzierung | Corporate finance | Börsengang | Initial public offering |
Description of contents: | Table of Contents [gbv.de] ; Description [deposit.dnb.de] |
-
Baldock, Robert, (2015)
-
Der Börsengang und seine Alternativen : als analyseorientierter Strategieentscheid in deutschen KMUs
Kroll, Jens, (2002)
-
SME exchanges in India : empirical analysis of firm attributes and IPO characteristics
Ganguly, Shromona, (2022)
- More ...
-
Kommunikationsmarketing : der Weg zum mündigen Kunden
Micco, Luigi Carlo de, (2000)
-
De Micco, Luigi Carlo, (2010)
-
Communicational marketing : how to communicate effectively with competent consumers
De Micco, Luigi Carlo, (2010)
- More ...