IR als Kommunikationsdisziplin
Year of publication: |
2009
|
---|---|
Authors: | Piwinger, Manfred |
Published in: |
Praxishandbuch Investor Relations : das Standardwerk der Finanzkommunikation. - Wiesbaden : Gabler, ISBN 978-3-8349-1636-5. - 2009, p. 13-33
|
Subject: | Investor Relations | Investor relations | Anforderungsprofil | Occupational profile | Firmenimage | Corporate reputation | Kommunikation | Communication | Deutschland | Germany |
-
A descriptive account of the investor relations profession : a national study
Laskin, Alexander V., (2009)
-
Reputation management : the key to successful public relations and corporate communication
Doorley, John, (2007)
-
Köhler, Kristin, (2015)
- More ...
-
Handbuch Unternehmenskommunikation : Strategie - Management - Wertschöpfung
Zerfaß, Ansgar, (2022)
-
Due Diligence in der Unternehmenskommunikation : mit den richtigen Fragen zum Kommunikationserfolg
Griepentrog, Wolfgang, (2017)
-
Die Praxis der Investor-Relations : effiziente Kommunikation zwischen Unternehmen und Kapitalmarkt
Kirchhoff, Klaus Rainer, (2001)
- More ...