Ist das Management von Sportbetrieben ein besonderer Business? : Eine Analyse der Besonderheiten in der Wertschöpfung von Sportbetrieben
Year of publication: |
2005
|
---|---|
Authors: | Woratschek, Herbert ; Schafmeister, Guido |
Published in: |
Sportökonomie : das Bayreuther Konzept in zehn exemplarischen Lektionen. - Bayreuth : Verl. Sportökonomie Uni Bayreuth, ISBN 3-936849-04-8. - 2005, p. 29-49
|
Subject: | Profisport | Professional sports | Sportorganisation | Sport organization | Betriebliche Wertschöpfung | Value creation | Theorie | Theory |
-
Healy, Paul M., (2016)
-
Collaborative value co-creation in community sports trusts at football clubs
Castro-Martinez, Marcelo Pedro, (2015)
-
Exploring customer-to-customer value co-creation platforms and practices in team sports
Uhrich, Sebastian, (2014)
- More ...
-
Woratschek, Herbert, (2008)
-
Woratschek, Herbert, (2007)
-
Woratschek, Herbert, (2005)
- More ...