Käuferverhalten auf Lebensmittelmärkten der östlichen Bundesländer und Schlußfolgerungen für Unternehmen per Dezember 1991 : Bericht zum Auftrag Nr. 1 Z 10 005/001 der "Centralen Marketinggesellschaft der deutschen Agrarwirtschaft mbH"
Themenleiter: G. Erk
Year of publication: |
1991
|
---|---|
Authors: | Erk, Günter |
Institutions: | Hochschule "Thomas Müntzer"Bernburg / Forschungsgruppe Marketing (contributor) |
Publisher: |
Bernburg : CMA-Marketingforschung Inland |
Subject: | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour | Lebensmittelmarkt | Food market | Ostdeutschland | East Germany | 1990-1991 |
Saved in:
Saved in favorites
Similar items by subject
-
The impact of promotional measures on the buying behaviour of young consumers on the food market
Angowski, Marek, (2017)
-
Zur Agrarmarktsituation in den neuen Bundesländern
Frenz, Karl, (1991)
-
Marketingaktivitäten der CMA für Lebensmittel aus den neuen Bundesländern
Nienhaus, Antonius, (1992)
- More ...
Similar items by person