Kaufrisiken und Risikoreduktionsmaßnahmen der Kunden von Multi-Channel-Retailern
Year of publication: |
2007
|
---|---|
Authors: | Schröder, Hendrik ; Bohlmann, Annette |
Published in: |
Handbuch Multi-Channel-Marketing. - Wiesbaden : Gabler, ISBN 3-8349-0360-4. - 2007, p. 103-123
|
Subject: | Vertriebsweg | Distribution channel | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour | Risiko | Risk |
-
Integrating the customers' perceived risks and benefits into the triple-channel retailing
Zhang, Wei-guo, (2017)
-
Comparing online and in-store risks in multichannel shopping
Bezes, Christophe, (2016)
-
Exploring cross channel dissynergies in multichannel systems
Bauer, Hans H., (2008)
- More ...
-
Die Entstehung von wahrgenommenen Kaufrisiken bei Kunden in Mehrkanalsystemen des Einzelhandels
Schröder, Hendrik, (2009)
-
Schröder, Hendrik, (2011)
-
Multi-Channel-Retailing und Kaufbarrieren : wie Kunden Kaufrisiken wahrnehmen und überwinden
Bohlmann, Annette, (2007)
- More ...