Kinder und Jugendliche mit Fluchthintergrund nutzen freiwillige Bildungsangebote seltener - mit Ausnahme der Schul-AGs
Year of publication: |
2016
|
---|---|
Authors: | Spieß, C. Katharina ; Westermaier, Franz ; Marcus, Jan |
Published in: |
DIW Wochenbericht. - Berlin : Deutsches Institut für Wirtschaftsforschung (DIW), ISSN 1860-8787. - Vol. 83.2016, 35, p. 765-773
|
Publisher: |
Berlin : Deutsches Institut für Wirtschaftsforschung (DIW) |
Subject: | early education | day care | non-formal education | migration background | refugee children |
Type of publication: | Article |
---|---|
Type of publication (narrower categories): | Article |
Language: | German |
Other identifiers: | 867018615 [GVK] hdl:10419/146533 [Handle] |
Classification: | I20 - Education. General ; J13 - Fertility; Family Planning; Child Care; Children; Youth |
Source: |
-
Spieß, C. Katharina, (2016)
-
Spieß, C. Katharina, (2016)
-
Peter, Frauke, (2015)
- More ...
-
Spieß, C. Katharina, (2016)
-
Integrating refugees: Insights from the past
Eisnecker, Philipp, (2016)
-
Die Integration Geflüchteter: Erkenntnisse aus der Vergangenheit
Eisnecker, Philipp, (2016)
- More ...