Kleinere Klassen = bessere Leistungen?
Year of publication: |
2005
|
---|---|
Authors: | Wößmann, Ludger |
Published in: |
ifo Schnelldienst. - München : ifo Institut für Wirtschaftsforschung an der Universität München, ISSN 0018-974X. - Vol. 58.2005, 17, p. 6-15
|
Publisher: |
München : ifo Institut für Wirtschaftsforschung an der Universität München |
Subject: | Schule | Bildung | Bildungspolitik | Schulpolitik | Bildungsfinanzierung | Ausgaben | Deutschland |
-
Kleinere Klassen = bessere Leistungen?
Wößmann, Ludger, (2005)
-
The distribution of school funding and inputs in England : 1993 - 2013
Sibieta, Luke, (2015)
-
'Free' Basic Education for All? Understanding Household Education Spending Patterns and Trends
Pettersson Gelander, Gunilla, (2014)
- More ...
-
Globale Bildungsdefizite: Wie fehlende Grundkompetenzen Entwicklungschancen hemmen
Gust, Sarah, (2024)
-
Central Exams Improve Educational Performance: International Evidence
Wößmann, Ludger, (2002)
-
Virtually No Effect? Different Uses of Classroom Computers and their Effect on Student Achievement
Wößmann, Ludger, (2015)
- More ...