Kommunikative Steuerung von Märkten : Das Kulturprogramm der Ökonomie
Year of publication: |
2004
|
---|---|
Authors: | Priddat, Birger P. |
Published in: |
Perspektiven einer kulturellen Ökonomik. - Münster : LIT Verl., ISBN 3-8258-6137-6. - 2004, p. 343-359
|
Subject: | Markenartikel | Brand | Werbung | Advertising | Marktmechanismus | Market mechanism | Kommunikation | Communication | Kulturökonomik | Cultural economics | Theorie | Theory |
-
Communication strategy and Romanian brands' dynamics between 2012 and 2013
Secară, Carmen Gabriela, (2014)
-
Understanding prices at art auctions : a conceptual framework for the auction price mechanism
Noll, Laura, (2022)
-
Christophersen, Doris, (1995)
- More ...
-
Erfahrung und Erinnerung als Konstituenten von Erwartungen im ökonomischen Kontext
Priddat, Birger P., (2018)
-
Angst, Sorge, Tod: Über eine "Ökonomie der Sorge" in der Corona-Krise
Priddat, Birger P., (2021)
-
Priddat, Birger P., (2012)
- More ...