Kompetenzaufbau, Produktinnovation und der Einfluss von kultureller Vielfalt
Year of publication: |
2007
|
---|---|
Authors: | Proff, Heike |
Published in: |
Region, Kultur, Innovation : Wege in die Wissensgesellschaft. - Wiesbaden : VS Verlag für Sozialwissenschaften, ISBN 978-3-531-15285-1. - 2007, p. 169-183
|
Subject: | Innovation | Kernkompetenz | Core competency | Wissenstransfer | Knowledge transfer | Lernprozess | Learning process | Region | Wirtschaftskultur | Economic culture | Theorie | Theory | Deutschland | Germany |
-
Kompetenztransfer im Investitionsgütermarketing
Strothmann, Karl-Heinz, (1997)
-
Koch, Gertraud, (2007)
-
Regional specialization and knowledge output : an agent-based simulation of the Vienna life sciences
Neuländtner, Martina, (2017)
- More ...
-
Eisenkopf, Alexander, (2008)
-
Proff, Heike, (2000)
-
Effects of world market oriented regional integration on developing countries
Proff, Heike, (1996)
- More ...