Kräftiger Anstieg der Innovationsausgaben österreichischer Unternehmen im zweiten Jahr der COVID-19-Pandemie
Alternative title: | Strong increase in innovation spending by Austrian companies in the second year of the COVID-19 pandemic |
---|---|
Year of publication: |
2022
|
Authors: | Reinstaller, Andreas |
Published in: |
Monatsberichte / WIFO, Österreichisches Institut für Wirtschaftsforschung. - Wien : WIFO, ISSN 0029-9898, ZDB-ID 206451-0. - Vol. 95.2022, 3, p. 165-174
|
Subject: | Produktinnovationen | Konjunkturschwankungen | Konjunkturtest |
-
Reinstaller, Andreas, (2021)
-
Ausgaben der Unternehmen für Produktneueinführungen 2022 gekürzt
Kügler, Agnes, (2023)
-
Unternehmensausgaben für neue Produkte dürften 2024 nur schwach wachsen
Hofmann, Kathrin, (2024)
- More ...
-
Reinstaller, Andreas, (2012)
-
Reinstaller, Andreas, (2001)
-
Complementarity constraints and induced innovation: some evidence from the First IT Regime
Reinstaller, Andreas, (2003)
- More ...