Kulturmarketing
Year of publication: |
2011
|
---|---|
Authors: | Klein, Armin |
Published in: |
Kompendium Kulturmanagement : Handbuch für Studium und Praxis. - München : Verlag Franz Vahlen, ISBN 978-3-8006-3837-6. - 2011, p. 539-558
|
Subject: | Kulturmanagement | Cultural management | Nonprofit-Marketing | Nonprofit marketing |
-
Talking theatre is more than a test drive : two audience development methodologies under review
Scollen, Rebecca, (2009)
-
Kompendium Kulturmanagement : Handbuch für Studium und Praxis
Klein, Armin, (2008)
-
Kompendium Kulturmanagement : Handbuch für Studium und Praxis
Klein, Armin, (2017)
- More ...
-
Finanzlasten und Eigenmittelstruktur der Europäischen Gemeinschaft
Messal, Rüdiger, (1993)
-
Öffentliche Rechnungslegung im Neuen Kommunalen Finanzmanagement (NKF)
Klein, Armin, (2011)
-
Klein, Armin, (2011)
- More ...