Kultursponsoring, Museumsmarketing, Kulturtourismus : ein Leitfaden für Kulturmanager
Year of publication: |
2008 ; 3., erw. Aufl.
|
---|---|
Authors: | Heinze, Thomas |
Publisher: |
Wiesbaden : VS, Verl. für Sozialwiss. |
Subject: | Kulturmanagement |
Description of contents: | Table of Contents [digitool.hbz-nrw.de] |
-
Museen der Zukunft : Trends und Herausforderungen eines innovationsorientierten Kulturmanagements
Mohr, Henning, (2022)
-
Audience Development in der Migrationsgesellschaft : neue Strategien für Kulturinstitutionen
Allmanritter, Vera, (2017)
-
Ober-Heilig, Nadine, (2015)
- More ...
-
Heinze, Thomas, (2013)
-
From particle physics to photon science: Multi-dimensional and multi-level renewal at DESY and SLAC
Hallonsten, Olof, (2013)
-
Hallonsten, Olof, (2012)
- More ...