Kulturtourismusmarketing
Year of publication: |
2011
|
---|---|
Authors: | Pröbstle, Yvonne |
Published in: |
Kompendium Kulturmarketing : Handbuch für Studium und Praxis. - München : Vahlen, ISBN 978-3-8006-3886-4. - 2011, p. 393-414
|
Subject: | Tourismusmarketing | Tourism marketing | Kulturtourismus | Cultural tourism |
-
Camarero Izquierdo, Carmen, (2019)
-
The relevance of cultural tourism as the next frontier for small island destinations
Croes, Robertico, (2015)
-
Segmenting and profiling the cultural tourism market for an island destination
Hennessey, Sean M., (2014)
- More ...
-
Kultur und Tourismus : Entwicklung, Strukturen und Merkmale einer strategischen Partnerschaft
Pröbstle, Yvonne, (2011)
-
Kulturtourismus für alle? : Neue Strategien für einen Wachstumsmarkt
Klein, Armin, (2017)
-
Föhl, Patrick S., (2011)
- More ...