Kundenorientiertes Qualitätsmanagement in den USA : der Baldrige Award und die Botschaften der Sieger
Year of publication: |
1994
|
---|---|
Authors: | Homburg, Christian |
Publisher: |
Vallendar : Wiss. Hochsch. für Unternehmensführung |
Subject: | USA | Unternehmen | Qualitätsmanagement | Beteiligung | Malcolm Baldrige national quality award |
-
Benchmarking award winning health care organizations in the USA
Welborn, Cliff, (2013)
-
The Baldrige : what it is, how it's won, how to use it to improve quality in your company
Hart, Christopher W. L., (1992)
-
Insights prom the Baldrige Award item-level blinded applicant scoring data
Evans, James R., (2014)
- More ...
-
Neuproduktvorankündigungen : Inhaltliche Gestaltung und marktbezogene Auswirkungen
Bornemann, Torsten, (2010)
-
Gruner, Richard L., (2018)
-
Steering the Sales Force for New Product Selling
Homburg, Christian, (2018)
- More ...