Lebensstandardcharakteristiken für Konsumenten und deren Auswirkungen für kleine und mittlere Unternehmungen
Renier van Rensburg; Nedia de Jager
Year of publication: |
2006
|
---|---|
Authors: | van Rensburg, Renier ; de Jager, Nedia |
Published in: |
Globalisierung und Wirtschaftswachstum mittelständischer Unternehmungen : XV. Betriebswirtschaftliche Tage zu Schwerin ; 27. und 28. Oktober 2005, Crowne Plaza Hotel Schwerin. - Rostock : Univ., ISBN 3-86009-302-9. - 2006, p. 193-201
|
Subject: | Marktsegmentierung | Market segmentation | Lebensstandard | Standard of living | KMU | SME | Marketing | Südafrika | South Africa |
Saved in:
Saved in favorites
Similar items by subject
-
Helmsing, A. H. J., (2009)
-
Customer relationship oriented marketing practices in SMEs
Reijonen, Helen, (2010)
-
Implementation of new segments in small- and medium-sized enterprises (SMEs)
Clarke, Ann Højbjerg, (2023)
- More ...
Similar items by person